woensdag 5 augustus 2015

Etui: met of zonder vliegtuig?



Een nieuw projectje is af! Een etui voor de stiften van onze kleine wereldreiziger.

Via Pinterest vond ik deze handige manier om een rits in een haakwerkje te krijgen. Met dank aan Monica uit Noorwegen! Voor mij ideaal, omdat ik geen flauw idee heb hoe ik een rits in iets moet naaien. Haken gaat dus ook! 

Eerst haakte ik een rand om de rits.



Daarna vasten rondom met blauw en verder met groen (haaknaald 3)



Dichthaken van onderen; viltstiften erin en klaar!



Om de boel wat op te fleuren en wat 'jongensachtiger' te maken, besloot ik een stoere vliegtuigapplicatie te haken. Hij gaat tenslotte mee op reis. Dit is het resultaat.


Hij is iewat groot uitgevallen voor op de etui......
Dus ik twijfel of ik 'm erop ga maken ja of nee.

Hier wat voorbeelden hoe dat er uit zou kunnen gaan zien:



Ik heb nog even bedenktijd gelukkig ;-)

Johanneke_is_vrij

1 opmerking:

Unknown zei

It looks great! Thank you for sharing my link.
Have a nice day