woensdag 13 mei 2015

3 bijzondere liedjes



Soms ga ik zingend en dansend door het huis. Zoals maandag. Ik had een fijne dag, het avondeten was op en voor ik het wist  danste ik met zoonlief door het huis onder luidkeels meezingen met Woezel en Pip  "O ik voel me fijn, ik zou geen ander willen zijn, oh ik voel me fijn van binnen, elke dag maakt mij zo blij."

Ken je dat? Dat je een liedje hoort dat je voelt tot in je tenen?  
Een liedje dat je laat glimlachen, laat voelen dat je leeft? Of een liedje dat jou meeneemt naar een verdrietig moment of periode in je leven?  Een liedje dat steun geeft? 

Ik deel graag drie liedjes met jullie die ik graag luister op verschillende momenten. 

1. Een liedje voor als ik heel blij ben, energie en/of dankbaarheid voel

Ik voel me fijn, Dinand Woesthoff

En soms, wanneer ik me niet zo blij voel en daar wel naar verlang zet ik het even op. Het tovert vaak als vanzelf een glimlach op m'n gezicht.

2. Een liedje dat me troost geeft als ik me verdrietig voel


3. Een liedje dat me helpt herinneren wat de kern is en ik o zo uitdagend vind ;)

Ik hou van mij, Harrie Jekkers

Er zijn nog zoveel meer liedjes die ik zou kunnen noemen. Jij






Johanneke_is_vrij

1 opmerking:

This makes Jo happy zei

Zo leuk! Via Facebook kwamen de volgende mooie tips binnen: Alicia Keys: Superwoman en Claudia de Breij: mag ik dan bij jou.
Dankjewel dames!