vrijdag 10 april 2015

Yes: hij is af! Mijn Southbay omslagdoek


Yes! Hij is af, mijn eigen gehaakte omslagdoek!
Eerder haakte ik er al 1 voor een lieve vriendin. 
Nu wilde ik er ook graag een voor mezelf. 




Ik koos voor de kleuren blauw, groen en wit. 
Blauw als basis en wit en groen voor de afwerking en rand. 



.

De wol (cool wool) is van het merk Lana Grossa. 
Ik gebruikte de volgende kleurnummers. Blauw: 555, wit: 432 en groen: 504
en haakte de doek met haaknaald 4. 


Het patroon vind je in het Nederlands bij haken bij Saar en Mien.
Ik ben reuze blij met het resultaat!



Wil je meer van deze omslagdoeken bewonderen? Jip by Jan maakte een leuke linkup party!

Ik haakte er ook nog handschoenen bij van de overgebleven wol. Kijk hier als je nieuwsgierig bent hoe ze geworden zijn. 













Johanneke_is_vrij

2 opmerkingen:

Janneke Assink zei

Wat een mooierd! Bedankt voor het toevoegen van je mooie sjaal aan de linkup en het vermelden ervan. Veel plezier met je sjaal!

Unknown zei

Wow wat mooi!!