maandag 20 april 2015

Flowerradar





Anderhalve week geleden maakte ik foto's van dit prachtige hyacintenveld, middenin de Bollenstreek. Zomaar onderweg toen ik op weg was van het ene naar het andere werkoverleg.....

In de auto blijven zitten voelde niet als een optie die dag. Ik wilde er van genieten. En dat deed ik. Het was bewolkt en fris en daardoor rustig (lees: weinig toeristen in en om de velden). Prachtig deze schoonheid en heerlijke geuren en kleuren!



Het was nog iets te vroeg voor meer kleur (of ik gunde mezelf te weinig tijd om met een omweg naar het volgende overleg te rijden zodat ik van andere bollenvelden kon genieten, dat is ook goed mogelijk ;-)). De pret was er niet minder om. 

Het is elk voorjaar weer een feest voor me om door dit gebied te trekken. 
Dus als ik komende donderdag weer onderweg ben gooi ik m'n camera in de tas voor wie weet weer zo'n schitterend geluksmomentje. 



Nieuwsgierig naar meer foto's van de bollenvelden?  
Kijk dan eens op deze Flowerradar en geniet er van! 


Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: