zondag 29 maart 2015

Opruimen: wat kom je zoal tegen?



Wat te doen op een regenachtige dag in maart? 
Naast de 'vaste' weekend dingen besloot ik gisteren de boekenkast in de woonkamer op te ruimen. Onze boekenkast wordt zo langzamerhand een hangplek voor allerhande zaken zoals post, alle freubels die geen vaste plek hebben, knutselspullen etc. Veel van deze dingen verplaats ik per week een aantal keren om het vervolgens weer op een plank terug te leggen. Puur omdat ik niet weet wat er mee te doen. Herken je dat? Zo pimpte ik een hele tijd geleden deze wasknijpers. Ik werd er helemaal vrolijk van: leuke tape op een houten wasknijper. Heerlijk eenvoudig en vrolijk tegelijk!




Mijn bedoeling was om ze te gebruiken om leuke kaarten, tekeningen etc op te hangen. In de praktijk gebeurt dat niet en slingeren ze telkens in de boekenkast rond en heb ik ze meerdere keren per week in de hand. Om ze vervolgens weer ergens in de boekenkast terug te leggen. Ik vind ze stiekem te leuk om aan de waslijn te hangen haha. Dit keer ruimde ik ze  op. Wat ik er mee deed? Ik stopte ze met alle overige losse spullen in een bakje. Met deksel dit keer zodat ik het toch bij de hand heb als ik het nodig heb en het er tegelijk opgeruimd uitziet ;-)



Zie hier (een deel van) het resultaat. 



Jammer genoeg vergat ik foto's van de boekenkast te maken voordat ik ging ruimen. Ik kan je echt verzekeren dat het een stuk opgeruimder is.

Voor nu ben ik dik tevreden! En voor de toekomst is het plan  om een extra kast (met deuren) in de woonkamer te zetten. Tot die tijd geniet ik van de opgeruimde kast en mijn mooi gepimpte wasknijpers (al zitten die nu in een doosje).

Ik wens je een fijne dag!
x

Johanneke_is_vrij

Geen opmerkingen: